Ni neu

Ni neu
Maitanetxu

lunes, 3 de octubre de 2011

AURKEZPENA!!!

Maitane dut izena eta 19 urte dauzkat. Galdakao izeneko herri ez oso handi batean bizi naiz, nire guraso eta nebarekin batera. Lehen Hezkuntzako gradua egiten ari naiz eta aurten bigarren mailan nago. Ikasteaz gain, klase partikularrak ematen ditut astean birritan Galdakaon, D.B.H 3.mailako bi neskari.

Niri buruz zertxobait gehiago jakin dezazuen, nire denbora librean, kirola egitea asko gustatzen zait, beste gauza askoren artean. Pasaden urtera arte Galdakaoko atletismo taldean ibili naiz, baina aurten utzi egin dut eta polikiroldegira joaten naiz beste bi lagunekin batera. Honez gain, musika entzutea eta animaliak asko gustatzen zaizkit. Zuri izeneko katu bat dut etxean.

Beste sarreraren batean niri buruzko gauza gehiago kontatuko dizkizuet, ni ezagutzen joan zaitezten.

Agur



No hay comentarios:

Publicar un comentario